Primăria Municipiului Tulcea, prin Direcția de Asistență și Protecție Socială, anunță demararea Programului local „Cald în casă”, destinat acordării unui ajutor financiar sub formă de tichet social persoanelor singure și familiilor din municipiu. Având în vedere sistarea serviciilor de distribuire a agentului termic în sistem centralizat, acest program vine în sprijinul cetățenilor ale căror locuințe sunt branșate la sistemul centralizat de termoficare, prin acordarea unui ajutor financiar pentru achiziționarea unui sistem alternativ de încălzire și/sau apă caldă menajeră.
▶️ Regulamentul Programului local ”Cald în Casa” privind acordarea unui ajutor de urgență din bugetul local cu destinația achiziționării și instalării unui sistem sau a unor echipamente de încălzire a locuinței și/sau de preparare a apei calde menajere
Cine poate beneficia de acest program?
Pot beneficia de sprijin financiar:
- Persoanele cu domiciliul în municipiul Tulcea;
- Cei care au folosit în sezonul noiembrie 2024 – martie 2025 energie termică furnizată de Energoterm S.A., fără datorii;
- Persoanele care nu dețin bunuri ce exclud acordarea venitului minim de incluziune (vezi lista de mai jos);
- Persoanele ale căror venituri nete lunare se încadrează în plafoanele prevăzute.
▶️ Vezi criteriile de eligibilitate și plafoanele de venit
Ce documente sunt necesare?
Pentru a beneficia de acest ajutor, cererea trebuie însoțită de următoarele documente justificative:
▶️ Listă completă a actelor necesare
▶️ Cererea poate fi descarcata cu un click AICI.
Lista bunurilor care exclud acordarea ajutorului
▶️ Vezi lista bunurilor care pot duce la excluderea din program
Unde și cum se depune cererea?
Cererea însoțită de documentele justificative poate fi depusă:
- fizic, la sediul Direcției de Asistență și Protecție Socială din Tulcea, str. Isaccei nr. 36
- sau electronic, la adresele de e-mail:
📧 contact@daps.ro
📧 beneficii@daps.ro
Program de lucru cu publicul:
- Luni – Joi: 08:00 – 16:30
- Vineri: 08:00 – 14:00
📞 Telefon: 0240 513 641