ANUNŢ ORGANIZARE CONCURS

Anunț privind organizarea concursului pentru ocuparea unor funcţii contractuale de execuţie vacante din cadrul Direcţiei de Asistenţă şi Protecţie Socială Tulcea

În conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice și a art. VII, alin. (3) din O.U.G. nr. 115/14.12.2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene,  Direcţia de Asistenţă şi Protecţie Socială, cu sediul în Tulcea, strada Isaccei nr.36, organizează  la sediul menționat anterior, în data de 25.10.2024, orele 10.00, concurs de recrutare, pentru ocuparea  următoarelor funcţii  contractuale de execuţie  vacante, după cum urmează :

Pe perioadă nedeterminată :

  1. Muncitor calificat – bucătar (1 post) – Serviciul Cantină Municipală / normă întreagă de 8 ore/zi

Cerinţele postului :
– studii  generale/medii
– certificat de calificare în meseria de bucătar
– certificat de absolvire curs ”Noțiuni fundamentale de igienă”  modul 1, nivel II
– experiență generală în muncă – nu se solicită
– experiență pe un post similar – nu se solicită

  1. Paznic – 1 post – Centru Social de Urgență ”Phoenix” /normă întreagă de 8 ore/zi

Cerinţele postului :

– studii  generale/medii
– certificat absolvire curs pază și ordine publică;
– experiență generală în muncă – nu se solicită
– experiență pe un post similar – nu se solicită

  1. Asistent social – Serviciul Cantină Municipală – Compartiment monitorizare servicii cantină municipală / normă întreagă de 8 ore/zi

Cerinţele postului :

– studii  superioare cu diplomă de licență în asistență socială
-aviz de exercitare a profesiei de asistent social, având treapta de competență practicant, eliberat de Colegiul Național al Asistenților Sociali din România ;
– experiență generală în muncă – nu se solicită
– experiență pe un post similar – nu se solicită

Pentru a ocupa un post contractual  vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conf.art.15 al Regulamentului – cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336 din 28.10.2022, cu modificările şi completările ulterioare:

a)are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d)are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e)îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g)nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h)nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Concursul se va desfăşura conform calendarului următor:

– 10 octombrie 2024 , orele 16,30 – termenul limită pentru depunerea dosarelor pentru funcţii  contractuale de                                                                                                             execuţie  vacante (angajare pe durată nedeterminată);

– 11 octombrie 2024 – afișare proces –verbal selecție dosare ;
– 25 octombrie 2024 ora 10.00     – proba scrisă;
– 28 octombrie 2024 – afișare proces-verbal proba scrisă;
– 30 octombrie 2024 ora 10.00 – proba interviu;
– 31 octombrie 2024 – afișare proces-verbal rezultate finale.

Conform art. 35  din Hotărârea nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. formularul de înscriere la concurs;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  5. copia carnetului de muncă , a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare
  9. curriculum vitae, model comun european.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit  prin ordin al ministrului sănătății. Pentru  candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința  care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap , emis în condițiile legii.

Documentul prevăzut la punctul 6 (certificatul de cazier judiciar) poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de  OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei din strada Isaccei nr.36 şi pe site-ul Direcţiei de Asistenţă şi Protecţie Socială. Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul instituţiei şi la telefon 0240/513641, interior 104, Compartiment Resurse Umane şi Protecţia Muncii.

BIBLIOGRAFIE

Pentru ocuparea postului de MUNCITOR CALIFICAT – BUCĂTAR

Serviciul Cantină Municipală

  1. H.G. nr. 924/2005 privind aprobarea Regulilor generale pentru igiena produselor alimentare;
  2. H.G. nr. 1091/2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru locul de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr.319/2006 – Legea securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare ;
  4. Legea nr. 208/1997 privind cantinele de ajutor social;
  5. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare: Partea VI : Titlul I : Dispoziții generale – art. 368; Titlul III: Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice : Capitolul I-art. 538-542, Capitolul III-art. 549-553;
  6. Ordinul Ministerului Sănătății nr 976/1998 pentru aprobarea Normelor de igienă privind producția, prelucrarea, depozitarea, păstrarea, transportul șib desfacerea alimentelor.

BIBLIOGRAFIE

Pentru ocuparea postului de PAZNIC

Centrul Social de Urgență” Phoenix”

  1. Ordin nr. 29/03.012019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat și cantinele sociale, cu modificările și completările ulterioare – Anexa IV ;
  2. H.G. nr. 1091/2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru locul de muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată;
  4. Legea nr. 333/08.07.2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, republicată.

BIBLIOGRAFIE

Pentru ocuparea postului de ASISTENT SOCIAL

Serviciul Cantină Municipală

  1. Legea nr. 208 /1997 privind cantinele de ajutor social ;
  2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare : Partea VI : Titlul I : Dispoziții generale- art. 368, Titlul III : personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice : Capitoul I – art. 538-542; Capitolul III – art. 549-553 ;
  3. Legea nr. 292/2011 Legea asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare ;
  4. Legea nr. 197/2012 privind asigurarea calității în domeniul sericiilor sociale, cu modificările și completările ulterioare;
  5. H.G. nr. 118/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 197/2012 privind asigurarea calității în domeniul serviciilor sociale, cu modificările și completările ulterioare ;
  6. Anexa 9 din Ordinul nr. 29/2019 pentru aprobarea strandardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecție a copilului și altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum și a serviciilor acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat și cantinele sociale;
  7. Ordin nr. 2489/2023 pentru aprobarea standardelor minime de calitate privind managementul de caz în serviciile sociale acordate persoanelor vârstnice ;
  8. Legea nr. 466/2004 privind statutul asistentului social, cu modificările și completările ulterioare.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicata.